FANDOM

Şule, dizide Ayça Eren tarafından canlandırılan karakterdir.

Karakter ve Görünüş Edit

20-25 yaşlarında, minyon, kahverengi gözlü, sevimli bir kızcağızdır. Sık sık saçını boyar veya kestirir, üç numara, kahverengi, mavi veya turuncu saçlarla oynamıştır. Manik depresiftir, çok sakin görünüşlü biri olmasına rağmen kardeşini terastan itecek kadar da gözü karadır. Biraz ukala, geveze, çocuksu, içten biridir.

Geçmiş Edit

İlk kez akıl hastanesinde yatarken Behzat'a arkadaşlık ettiğini görürüz. Daha sonra Behzat'ta kalmaya başlar. İlk sezonun son bölümlerinde önce üvey babası, Ercüment Çözer tarafından öldürülür, daha sonra annesi Mine'nin de Behzat'tan hamile kaldığını ve kocası kısır olduğu için çocuğun babasının kim olduğu izah edilemeyeceği için çatıdan atlayarak intihar ettiğini öğreniriz. Nihayet bölüm sonunda Berna'yı da kendisinin ittiğini, Behzat'la Mine'nin kızları olduğunu itiraf eder. Daha sonra iyice Behzat tarafından kızı olarak kabullenilir, derken Berna'nın eski sevgilisi Emre tarafından maskesi düşürülerek son bölümde gözaltına alınır. Ercüment Çözer'le olan bağlantıları seyircilere gösterilmekle beraber, hala "nereden tanışıyorlar" sorusu tartışılmaktadır.

Also on FANDOM

Random Wiki