FANDOM

Akbaba (İsmet Arif Karasu), dizide Berkan Şal tarafından canlandırılan karakterdir.

Karakter ve Görünüş Edit

40'lı yaşlardadır ve ekibin en kıdemlisidir, öyle ki artık hayati cinayet olmuştur. Tıptan iyi anlar; bulunan bir cesedi kabaca bir muayeneyle ölüm sebebini açıklayabilir. Ayrıca yaralıların durumlarına bakarak "bir saati çıkarmaz, bu iş bizde" diye merkeze rapor geçer. Lakabı olan Akbaba da "ölünün kokusunu aldığı" söylentisinden gelmektedir. Tıpkı Hayalet gibi onun da gerçek adını ekip arkadaşları dahi bilmez. Telsizi radyo gibi dinler, "Cinayet var" diyerek genel kanala düşen ihbarları ilk haber veren de odur. Mesleğini kaybetmek onun için dünyanın sonu gibidir. Oldukça zayıf ve uzun boyludur; kemilki yüzlü, büyük burunlu ve uzun saçlıdır. Çatal şeklinde küpe takar.

Geçmiş Edit

Sincanlı bir berberle hemşirenin tek çocuklarıdır. Lisedeyken, kız arkadaşı Nazlı'nın kendi amcası Mehmet'in tecavüzüne uğraması ve babasının kendi kardeşine sahip çıkmasıyla okulu ve evi terk etmiştir. Polis memuru olarak girdiği teşkilatta komiserliğe kadar yükselmiştir. Bu arada Mehmet amcası, cezadan kurtulmak için Nazlı'yı nikahına almış; kendisini bir fuhuş sarmalında bulan Nazlı; İsmet'in yardımıyla kocasını ve diğer istismarcıları öldürerek Kesik Parmak seri katili olarak ün yapar. Bu zamana kadar açığa çıkmamasında da Akbaba'nın emeği vardır.

Also on FANDOM

Random Wiki