FANDOM

Harun Sinanoğlu
Harunsinanoglu

Canlandıran

Fatih Artman

Yaş

32 (29. Bölüm)

Meslek

Komiser

İlk Görünüş

1. Bölüm

Harun Sinanoğlu Cinayet Büro Amirliğinde çalışan komiserlerden biridir.

Karakter ve Görünüş Edit

30 yaşlarında, 1.90 boyunda ve 110 kilo gelen, beyaz tenli ancak siyah saçlı, kaba ve patavatsız bir karakterdir. Normal hayatta saf fakat cinayet işlerinde zeki bir duruşu vardır. Mizah anlayışı iyi değildir. Sekiz yıldır Behzat Ç. ile beraber çalışmaktadır. Arkadaşları arasında "Tosun Paşa" olarak anılır. Polislik inisiyatifini sonuna dek kullanır. İyi koşmak ve dövüşmek gibi fiziksel özellikleri vardır. İyi bir sürücü ve motorlu taşıtlar uzmanıdır. Ankaragücü taraftarıdır. Uykusuz ve Fanatik İddia sayfası dışında bir şey okuduğu görülmemiştir. Eda'ya olan sevgisini defalarca belirtmiş, fakat belli bir süre karşılık görememiştir.

Edit

Ailesi Edit

Ev hanımı bir anneyle şöför emeklisi bir babanın; hastaneye yetiştirilemeyerek takside doğan ilk çocuklarıdır. Aslı adında bir kızkardeşi vardır. Daha sonra kızkardeşi Aslı, ekibin çömez polis memuru Cevdet'le evlenmiş; Harun ise önce görücü usulüyle bulunan Meliha isminde başörtülü bir kızla nişanlanmıştır. Nikah masasında Eda'ya olan hisleri depreşen ve kendi düğününden kaçan Harun, sonraki böülmlerde Eda ile işi pişirmiş ve aynı evde kalmaya başlamışlardır. Behzat Ç Ankara Yanıyor filmindeyse evlenmiş ve çocuk beklemekte olduklarını görürüz.

Also on FANDOM

Random Wiki