FANDOM

Ilgın Çetin, Behzat Ç. dizisinde Aslı Tandoğan tarafından canlandırılan karakter.

Geçmiş Edit

30. bölümde diziye dahil olan Ilgın, faili meçhul cinayete kurban giden emekli albay Can Uçar'la bir röpörtaj yapmıştır. Sonradan kendisine aşık olacak Hayalet'e cinayet hakkında tanık bilgisi verirken evine TEM ekiplerince baskın yapılır ve Albayın tüm anılarına el konulur. Gözaltına "dokunan yanar" diye alınan Ilgın'ın ilk tutukluluk macerası pek uzun sürmemiş, Sincan Cezaevi araçlarının müsait olmaması sebebiyle katılamadığı duruşmada tahliye edilmiştir. Ancak jet hızıyla itiraz edilen ve tekrar tutuklanan Ilgın'ın Hayalet'e son sözü "bana mektup yaz e mi" olmuşken, Hayalet bu işe ancak Ilgın'ın gazeteden arkadaşı muhabir Elif'le tanıştıktan sonra cesaret edebilmiş ama o mektubu yine postaya verememiştir. Dizinin üç sezonundaki rolü özetle bu kadar olan Ilgın, Seni Kalbime Gömdüm'de tekrar karşımıza çıkar. Hapisten çıkmış ve bir ana akım televizyonda spikerlik yapmaktadır. Hayalet de en sonunda; cesaret edemediği mektubunu teslim eder.

Karakter ve Görünüş Edit

30 yaş civarında, oldukça minyon, renkli gözlü ve kestane saçlıdır. Yaptığı haber uğruna tutuklanmayı da göze alacak kadar cesur, dürüst ve işine bağlı bir gazetecidir.

Also on FANDOM

Random Wiki