FANDOM

Red Kit, Behzat Ç Seni Kalbime Gömdüm filminde Tardu Flordun tarafından canlandırılan karakter.

Geçmiş Edit

Tuzluçayır'da kimsesiz bir babayla ailesine küserek evlenmiş bir annenin büyük çocuklarıdır. Bir kız kardeşi ve Rintintin adında bir köpeği vardır. Sekiz yaşındayken, Polis Özel Harekat baskınında annesi, babası, kardeşi ve köpeği öldürülmüş; kendisi ise yetiştirme yurduna teslim edilmiştir. Daha sonra makine mühendisliği okumuş, Arçelik'te kısa bir dönem çalışmış ve Ulucanlar Cezaevi'nde askerlik yapmıştır.

Karakter ve görünüş Edit

Red Kit gerçek adını hiç kullanmaz; soranlara "ben evinden uzakta yalnız bir kovboyum" der. Red Kit karikatürlerindeki kıyafetleri bire bir kopyalar, sigara içmediği zamanlarda bile ağzında hep Maltepe sigarası bulundurur. Ercüment Çözer'e çok benzeyen; yakışıklı, sinsi, ağırbaşlı ve cool bir sosyopattır.

Eylemler Edit

Yetiştirme yurdundaki balıkları, cezaevi bölük komutanının kedisini ve fabrika müdürünün su kaplumbağasını saklayarak işe başlamıştır. Babasının örgütçü bir arkadaşından, ailesini öldüren PÖH timinin ev adreslerini alır. Suç ortakları olan Pembo ve Gorbaçov, polislerin evlerini soyarken koltuklarla beraber polislerin anneleri, babaları, kardeşleri veya köpeklerini de alırlar. Bayılttıkları kurbanı tabuta koyarak şehir merkezindeki muhtelif inşaat şantiyelerine (Güvenpark heykelinin tadilatı, Gençlik Parkı restorasyonu gibi)gömerler. Daha sonra Red Kit; Cinayet büro dahili telefonuna "Ben Red Kit, falanca yere bir anne/baba/kardeş/köpek gömdüm, fazla vaktiniz yok, arayın bulun" der. Bütün hızlarına rağmen, Red Kit'in kurbanlarının tamamı bulunana kadar havasızlıktan ölmüştür.

Also on FANDOM

Random Wiki